Sekcia „Najčastejšie chyby“ v e-mailoch je výborný spôsob, ako pomôcť zákazníkom vyhnúť sa problémom pri používaní produktov či služieb. Funguje to preto, že ľudia prirodzene nechcú robiť chyby a sú vďační za rady, ktoré im uľahčia život. Zároveň sa tým posilňuje dôvera vo vašu značku – ukazujete, že vám záleží na ich úspechu, nielen na predaji.
Najlepšie funguje, ak sú tieto „chyby“ popísané stručne, prehľadne a s praktickým riešením. Napríklad: „Nezabudnite pred prvým použitím nabiť produkt aspoň 12 hodín“ alebo „Nepoužívajte prípravok na vlhkej pokožke – účinok bude slabší“. Takéto tipy šetria zákazníkom čas, predchádzajú reklamáciám a znižujú mieru nespokojnosti.
Okrem toho sekcia „Najčastejšie chyby“ vytvára príležitosť na cross-sell a up-sell. Ak zákazník zistí, že chyby sa dajú vyriešiť pomocným produktom alebo doplnkom, prirodzene sa zvyšuje šanca na ďalší nákup.
Linka na článok